Artikelen

Speel in op de veranderende behoeften van jouw klant

Speel in op de veranderende behoeften van jouw klant

Snelle digitale innovatie verandert ons gedrag en onze behoeften. Klanten verwachten niet alleen een geweldig product, maar ook een naadloze ervaring met bedrijven.  We bevinden ons in een tijd waarin de ene nieuwe technologie pas net bij het publiek in beeld is...

Lees meer
Het belang van een goede bereikbaarheid

Het belang van een goede bereikbaarheid

We kennen het allemaal: je komt ’s avonds thuis van werk en vraagt je af waar je pakketje blijft. Helaas is het bedrijf waar je iets hebt besteld niet telefonisch bereikbaar na 18:00 uur. De volgende dag probeer je ’s ochtends contact op te nemen en dan sta je eerst...

Lees meer
Een nieuwe generatie leiders

Een nieuwe generatie leiders

Gedurende een half jaar heeft een groep van onze meest getalenteerde medewerkers deelgenomen aan het leadershiptraject. In dit traject leerden een team van 7 medewerkers alle ins & outs van goed leiderschap en hoe dit in de praktijk toe te passen.Tijdens de...

Lees meer
Waarom jouw klant chatbot-moe is

Waarom jouw klant chatbot-moe is

Interacties met de klantenservice zijn steeds vaker geautomatiseerd. Denk aan een robotstem aan de telefoon of de chatbot op een website. Hoewel het voor veel bedrijven en uitkomst is, zorgt deze automatisering regelmatig voor geïrriteerde klanten. Uit recent...

Lees meer
Actief luisteren: hoe doe je dat?

Actief luisteren: hoe doe je dat?

Voor een gezonde relatie is effectieve communicatie de basis. Dit principe is dit ook van toepassing op de relatie tussen de klant en een bedrijf. Een van de belangrijkste onderdelen van effectieve communicatie is het luisteren naar de ander zodat deze zich gehoord,...

Lees meer
De customer experience trends van nu

De customer experience trends van nu

Een goede strategie voor customer experience, oftewel de ervaring van de klant met jouw organisatie, kan het verschil maken tussen jouw bedrijf en dat van jouw concurrent. De customer experience van de toekomst wordt vormgegeven door twee diepe menselijke behoeftes:...

Lees meer

Lorem ipsum dolor sit amet consectetur

user icon